Aktuellt just nu

Mamma kom förbi med en dagbok som hon har fört under den tid som jag har varit sjuk! Jag hade ingen aning att hon hade skrivit en, så detta kommer att underlätta mitt arbete med hemsidan !!! Jag behöver för övrigt lite tips på en bra adrress till min Hemsida. Det bör vara något som är lätt att komma ihåg men endå seriöst och i relation till cancer eller leukemi...
Imorgon kl. 15.30 så bär det av mot USÖ för en magnetröntgen på min rygg. Jag har ju brottats med en tumör på och omkring en kota i ryggslutet sedan ca 3 veckor tillbaka. Eller det är ju egentligen ingen tumör utan Leukemiceller som har gått ihop och bildat tumörliknande knölar (lokala recidiv). Detta är mycket ovanligt och därför väldigt svårbehandlat för våra kära sjukhus eftersom sjukhusen behandlar cancer efter statistik och tidigare fall samt forskning. Mitt fall inträffar 1 gång var 10:e år och jag har endast hört om en tjej i sverige som fortfarande är vid liv som har min diagnos. Vi (jag och läkarna) valde att stråla mot tumören! Så imorgon är dagen D då vi får reda på hur tumören har reagerat på strålningen. eller om vanligt så tar det ju några dagar innan läkarna har kollat på röntgenplåtarna och kommit med någon form av utlåtande.

Jag har just nu stora problem att ta mig från sittande eller liggande possition och upp på benen, så jag är lite fundersam på om det är något som gått snett vid strålningen! Håll tummarna för mig imorgon (och håll dom gärna ett tag framöver också =), jag behöver lite flyt just nu)

Kommentarer
Postat av: Maria Daragan

Håller alla tummarna hur länge som helst!!

2012-01-28 @ 13:15:12
Postat av: Anonym

ser mot universum med alla tummar

2012-01-30 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback

Om

Min profilbild

Claes

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!